Friday, 6 April 2012

cinta terlarang .

cinta dengarkanlah ku ingin mendengar suaramu
nyanyikan lagu-laguku bila kau rindukan aku
cinta relakanlah akhiri cerita tentang kita
ku tahu berat bagimu untuk melupakan aku
*
ku minta kepadamu jangan keluar malam ini
karena ku tak akan menemuimu
ku minta kepadamu jangan keluar malam ini
sesungguhnya kasih sayangku tiada batas
namun secepatnya engkau harus ku lepas
selagi engkau berdiri dan kau bernafas
lekaslah pergi agar engkau pun terbebas
sesungguhnya engkaulah makhluk yang ku sayang
tetapi cinta kita ini cinta terlarang
ku harapkan agar engkau cepat menghilang
dan jangan lagi kau datang
cinta relakanlah akhiri cerita tentang kita
ku tahu berat bagimu untuk melupakan aku
sesungguhnya engkaulah makhluk yang ku sayang
tetapi cinta kita ini cinta terlarang
ku harapkan agar engkau cepat menghilang
dan jangan lagi kau datang

Sunday, 1 April 2012

baby :)

maksu nan paksu aku dah dikurniakan cahaya mata . setelah lama menanti . alhamdulillah . aku tumpang bahagia :)

aku rindu hang !

 yaAllah , firdaus . aku rindu sangat kat hang ! entah knp , aku memangg rinduuu ! setiap hari aku jenguk fb hang , aku jenguk org tu . hurm , jasad aku memang dah lepaskn hang ! tapii hatii aku , Allah ja yg tau hati kau cena ! hati aku tersiksa wey ! setiap hari aku ingt kat hang ! aku ta blh nak lupakan hang , sanggup hang buat aku mcm ni , hang tinggai aku mcm tu ja , tanpa sepatah kata ! aku terkilan dgn apa yg jadi ! hang cakap hang syg aku tapi hakikatnya senang ja hang dah bahagia , hang dah mula bina hidup baru , aku ? aku masih terkapai2 , menagih kasih sayang hang . aku memang tak boleh terima semua ni .hang tak kan paham apa yg aku lalui , cukup perit ! orang yg aku syg , tggai aku mcm tu ja , aku syg hang , ya , aku mengaku aku mungkin ta mcm pmpuan len yg hang penah kenal . sopan , lemah lembut . aku tak , aku kuang ajaq , layan ag mcm kawan2 jaa , tapi tu la diri aku . aku terlalu syg hang . aku sanggup p kat ag pkoy 1 pagii , aku saggup ! semata2 nak jumpa hang , aku tamau kita gaduh lama2 malam tu . aku p kat hang . membuktikan yg aku sayang hang . tapi apa yg aku dapat ? hati aku tambah kecewa , hati aku kecewa dgn semua ni . nma hang dah terukir indah dalam hati aku , hang seolah2 rentap hatii aku , hang pijak2 hati aku . langsung tak bernilai pada hang . Allah ja yg tauu dalamnya cinta aku , dalamnya syg aku pada hang . terima kasih banyak2 la . aku tersiksa dgn semua ni . hang langsung tak pnah hargai aku . hang tak pernah cuba nak hargai aku . di sudut hati aku , aku sayang hang seikhlasnya . mungkin kita tidak ditakdirkan bersama . mungkin hang akan lebih bahagia dgn org lain . biarlah siksaan ini , aku tanggung seorang diri . yaAllah , tabahkanlah hati aku :') aku akan cuba lupakan hang . seperit mana pun ! 

kehilangan mu berat bagiku !

kalau tengok entry aku tu mesti dah tauu kan , mesti berkaitan dengan seseorang yang dah tiada dalam hidup aku . hurm , aku kehilangan seorang kawan , kawan yg aku membesar bersama-sama . banyak yang kami dah lalui . dulu masa kecik aku benci dy . dy nan heryy . selalu panggil aku 'blue hyppo' laa , mcm2 lagi depa suka ejek aku . tp mai dah besaq2 nieyy . semua dah jadi baikk . aku dah rapat nan dy . banyak kenangan manis kami sama2 .bukan dgn aku sorang jaa , dgn izati ,izatie ,hery , hadi , dan kawan2 lainn .banyak sgt kenangan yg dy tinggalkan . aku ingat lagii , dy slalu ambek fon aku , dengaq lagu . dy sukaa sgt lagu 'achik , nana' , memori berkasih . selalu kalau ambik fon lagu takda lagu lain dah , mesti dy bukak lagu tuu . bila aku nyanyi jaa , dy twoih bukak lagu lainn . haha ! burokk perangai hang ! tapi aku okayy jaa :) hurm , mat , hang dah takda kann , sapa yg nak jerit 'hoiii' kat aku dari tingkap umah hang ? sapa yg nak tegoqq2 aku time kita selisih kat jalan ? sapa yg nak kacauu aku dah ? aku dah takda sapa2 yg aku nak ligann bila kenaa ejek , hang sorg ja . aku mesti ligann hang kann , kalau hang kata apa2 kat aku , time kita dah besaq ni la kann . mat , walaupun kita dah terpisah jauh , tapi aku sayangg hang ! aku sentiasa ingat hang ! aku harap satu hari nanti kita dapat bertemu di JANNAH sana ! kita dapat berkumpul sama2 mcm dulu ! semoga hang tenang menghadap illahi kawan !
MUHAMMAD IZHAR BIN YAHYA . 8/2/1994 - 6/3/2012 .

Sunday, 8 January 2012

Calon SPM 2012 .

heyy , sayang . pejam - celik dah 8 hari kita berada di tahun 2012 kann :') masa begitu cepat berlalu . tahun 2012 ni la yg palingg penting bagi budak2 batch 1995 kann , SIJIL PELAJARAN MALAYSIA . akan menghadapinya tahun ini :)) oyeahh , betoyy khaa dak ni ? aku nak ambek spm tahun ni ? wt teqokk blh , bkn apa , macam tak caya ja chekk oi , perangai cam budak2 lagi . malaihh tu tak payah nak kata pa , sejak azali g . bila la nak berubah ? huhu . tahun ni tahun terakhir la at sekolah an :') zaman dulu kala , bukan main g nak habehh sekolah cepat2 , sekarang ni takott plk . huahua ! haaa , awokk yg tgh baca tu , doakan kita taw , doakan kita berjaya .AMIN :D

Thursday, 5 January 2012