Sunday, 1 April 2012

aku rindu hang !

 yaAllah , firdaus . aku rindu sangat kat hang ! entah knp , aku memangg rinduuu ! setiap hari aku jenguk fb hang , aku jenguk org tu . hurm , jasad aku memang dah lepaskn hang ! tapii hatii aku , Allah ja yg tau hati kau cena ! hati aku tersiksa wey ! setiap hari aku ingt kat hang ! aku ta blh nak lupakan hang , sanggup hang buat aku mcm ni , hang tinggai aku mcm tu ja , tanpa sepatah kata ! aku terkilan dgn apa yg jadi ! hang cakap hang syg aku tapi hakikatnya senang ja hang dah bahagia , hang dah mula bina hidup baru , aku ? aku masih terkapai2 , menagih kasih sayang hang . aku memang tak boleh terima semua ni .hang tak kan paham apa yg aku lalui , cukup perit ! orang yg aku syg , tggai aku mcm tu ja , aku syg hang , ya , aku mengaku aku mungkin ta mcm pmpuan len yg hang penah kenal . sopan , lemah lembut . aku tak , aku kuang ajaq , layan ag mcm kawan2 jaa , tapi tu la diri aku . aku terlalu syg hang . aku sanggup p kat ag pkoy 1 pagii , aku saggup ! semata2 nak jumpa hang , aku tamau kita gaduh lama2 malam tu . aku p kat hang . membuktikan yg aku sayang hang . tapi apa yg aku dapat ? hati aku tambah kecewa , hati aku kecewa dgn semua ni . nma hang dah terukir indah dalam hati aku , hang seolah2 rentap hatii aku , hang pijak2 hati aku . langsung tak bernilai pada hang . Allah ja yg tauu dalamnya cinta aku , dalamnya syg aku pada hang . terima kasih banyak2 la . aku tersiksa dgn semua ni . hang langsung tak pnah hargai aku . hang tak pernah cuba nak hargai aku . di sudut hati aku , aku sayang hang seikhlasnya . mungkin kita tidak ditakdirkan bersama . mungkin hang akan lebih bahagia dgn org lain . biarlah siksaan ini , aku tanggung seorang diri . yaAllah , tabahkanlah hati aku :') aku akan cuba lupakan hang . seperit mana pun ! 

No comments:

Post a Comment