Sunday, 1 April 2012

kehilangan mu berat bagiku !

kalau tengok entry aku tu mesti dah tauu kan , mesti berkaitan dengan seseorang yang dah tiada dalam hidup aku . hurm , aku kehilangan seorang kawan , kawan yg aku membesar bersama-sama . banyak yang kami dah lalui . dulu masa kecik aku benci dy . dy nan heryy . selalu panggil aku 'blue hyppo' laa , mcm2 lagi depa suka ejek aku . tp mai dah besaq2 nieyy . semua dah jadi baikk . aku dah rapat nan dy . banyak kenangan manis kami sama2 .bukan dgn aku sorang jaa , dgn izati ,izatie ,hery , hadi , dan kawan2 lainn .banyak sgt kenangan yg dy tinggalkan . aku ingat lagii , dy slalu ambek fon aku , dengaq lagu . dy sukaa sgt lagu 'achik , nana' , memori berkasih . selalu kalau ambik fon lagu takda lagu lain dah , mesti dy bukak lagu tuu . bila aku nyanyi jaa , dy twoih bukak lagu lainn . haha ! burokk perangai hang ! tapi aku okayy jaa :) hurm , mat , hang dah takda kann , sapa yg nak jerit 'hoiii' kat aku dari tingkap umah hang ? sapa yg nak tegoqq2 aku time kita selisih kat jalan ? sapa yg nak kacauu aku dah ? aku dah takda sapa2 yg aku nak ligann bila kenaa ejek , hang sorg ja . aku mesti ligann hang kann , kalau hang kata apa2 kat aku , time kita dah besaq ni la kann . mat , walaupun kita dah terpisah jauh , tapi aku sayangg hang ! aku sentiasa ingat hang ! aku harap satu hari nanti kita dapat bertemu di JANNAH sana ! kita dapat berkumpul sama2 mcm dulu ! semoga hang tenang menghadap illahi kawan !
MUHAMMAD IZHAR BIN YAHYA . 8/2/1994 - 6/3/2012 .

No comments:

Post a Comment